marți, 23 aprilie 2013

Beck Corlan si Ana Hutu -Ai Curaj (original )




Ce minciuni iti sopteste eul tau, cand inima nu e atenta
cat de-adanc se ascund pacatul tau, cand iertarea nu e prezenta.

As vrea sa am 1000 de ganduri bune sa le impart la toti
1000 de imbratisari sa ii iubesc pe toti

Sa implinesc Legea data de DUmnezeu" IUbeste-ti aproapele tau! "





Vrei tu sa fii invingator in luptele mari, 

Dar mai intai incearca sa faci pasi de soldat
Caci luptele mici le-ai abandonat, 
Ti-a fost frica de dusman...

De cateva zile-n coace-ti cauti odihna,

 Linistea nu mai e acum in grija ta fiecare suflare devine grea tot mai grea si mai grea...
As vrea sa merg mai departe sa nu ma uit in spate, pentru ca stiu ca am,

Tot ce-mi trebuie chiar inaintea mea, El mi-a promis fiul Meu nu te voi lasa! 

Un soldat are curaj,
Ai curaj, ai curaj, ai curaj,
Un soldat are curaj,

Un comentariu:

  1. Oh my goodness! Impressive article dude! Thanks, However I
    am encountering troubles with your RSS. I don't know the reason why I can't join it.
    Is there anybody else having similar RSS issues?
    Anyone that knows the answer will you kindly respond? Thanks!
    !

    my web site Cheap Ray Bans

    RăspundețiȘtergere